neljapäev, 25. november 2010

Uued raamatud- november 2010 vol.2

Betti Alveri jälgedes
Eve Kivi : ma olen elanud Arme, Lea
Island : vulkaanid, jää ja üksindus Hannig, Christian E.
Kadunud roos Özkan, Serdar
Kihlus jõulukingiks Jump, Shirley
Klassikule külla: F. Tuglas, E. Vilde, A. H. Tammsaare Sarapuu, Heidi
Kolm minutit tegelikkust Fleischhauer, Wolfram
Kondori tiibade all Hannig, Christian E
Krahv ja guvernant Elliott, Sarah
Kõtuke ja Pruunuke Bearn, Emily
Külmavõetud Mead, Richelle
Londoni missioon Popov, Alek
Lugeda on vahva ! :Mõtteid ja võtteid lugema innustamiseks Mallene, Sigrid
Ma lähen ära Echenoz, Jean
Margarita Voites : imet tabades Pedak, Peter
Minu Ibiza : vaba armastuse saar Lumiste, Kati
Minu jalad Vallik, Aidi
Muutudes endaks jääda Rüütel, Ingrid
Nagu romaan Pennac, Daniel
Oidipus läheb Toompeale Traat, Mats
Onu Bella. Ma võtsin viina Maasik, Igor
Pagari piparkook : Kivirähk XX sajandil Kivirähk, Andrus
Pajatusi Palgimäelt Karro, Hans
Pomisen palveid siin pilvede all Runnel, Simo
Ravides üksikisa Ferrarella, Marie
Septimus Heap. 1, Wõlukunst Sage, Angie
Surnud liblikad Raet, Mai
Tuulte tallermaa 1 Uustulnd, Albert
Tänapäeva lapsed Losey, Meg Blackburn
Valik Vahing, Aigi
Vapper Liisbet Tõnumaa, Ülle
Öine soov Ragde, Anne B.
Üle ääre : noortekriminull McClintock, Norah

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar